21 augusti 2009

Mycket sliten skoltjej

Den första skoldagen för felicia blev en mycket spännande dag. Roligt att få träffa alla nya klasskompisar och leka med dom. När hon kom hem kl fyra var hon helt slut hon orkade inte ens äta middag utan gick och la sig och sov en stund. Senare på kvällen så vaknade hon till liv så hon fick i sig lite mat. Tur att det blir en mjukstart med bara två dagar denna vecka.
Matilda var då inte nå trött när hon kom hem hon var överlycklig över att dom fått en ny tjej i klassen hon pratade om henne hela tiden och till Matildas stora lycka så ringde denna tjej lite senare och frågade om Matilda ville komma till henne och det ville hon ju så klart.
Sebastian har då inte kommit hem från sin första skoldag än. Dom åkte ju iväg på lägerskola i går till fagervik där dom förhoppningsvis har lärt att känna varandra lite.

Själv så var jag in till stan en sväng igår och beställde en tid för att gadda mig. Jag fick en tid men det är länge kvar dit. Fanns ingen förrän den 4 juni 2010. Så nu har jag gott om tid på mig att fundera på vad jag vill göra och vart jag ska göra den. Har ju bara den sista månaden ändra mig några gånger så vad ska jag då inte hinna göra på nästan ett år.

Nu ska jag gå och väcka barnen så dom hinner iväg på skolan.

Inga kommentarer: