14 augusti 2009

Nacken smärtar

Har inte kännt mig riktigt på topp den senaste veckan. Det är mina axlar som spökar. I måndags så var jag helt liggandes i värsta yrselatacken. Tog mig inte upp ur sängen för då kräktes jag. Hade inte ont någonstans men ett fruktansvärt tryck i nacken. Dagen efter vaknade jag med världens smärta som nu har blivit lite bättre men är än inte riktigt fit four fight. Har pratat med vårdcentralen och ska få komma till min läkare den 31 augusti. Nu måste min nacke kollas upp en gång för alla är less på detta. Vet ju om att jag kommer att få leva med mer eller mindre smärta i nacken resten av mitt liv men så här vill jag inte ha.

Annars händer det inte så mycket just nu. Sebastian och Matilda räknar ner deras sista dagar i frihet innan skolan börjar om igen.

Inga kommentarer: