24 augusti 2009

Bulltanten

Idag har jag gjort nåt som jag verkligen tycket är supertråkigt. Bakat bullar. Vet inte varför jag tycker att det är tråkigt för jag gillar ju att baka men just bullar kan jag ju hata att göra. Kanske är det för att alla andra får sina bullar så fina och mina ser ut som värsta missfostren. Vet inte vad jag gör för fel. Nu är det då gjort i alla fall och lite halvhyfsade blev dom då i alla fall och dom gick att äta så jag ska nog tordas bjuda på dessa på min födelsedag på onsdag om det är någon som dyker upp vill säga. Det återstår ju att se.
Nu ska jag gå och sussa är trött och har lite ont i huvudet. Ha det gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Grattis på födelsedagen!Idag är det min tur att baka bullar..håller med dig..lite tråkigt men man får trösta sig med att det blir ganska många.Ha en bra.//Helena A

Anonym sa...

Grattis Grattis från Åsa