30 mars 2011

Vilken jäkla tid det tar

Vill ju ha min nya telefon NUUU!! men den är bara i Ånge än. Kanske imorgon. Vill ju då ha den innan jag åker iväg till Umeå på fredag så hinner jag kanske leka med den lite i bilen fast det går ju i och för sig inte för jag gissar att det blir jag som kör hela vägen både dit och hem som det blev förra gången vi var iväg och då var det ö-vik vi var till nu är det ju som tur var bara umeå som gäller.

Anledningen till att det är jag som kör är att vi kommer att låna Mammas BMW så vi får oss GPS och Magnus vägrar köra den. Tror inte heller att våran ford skulle tar sig fram och tillbaka. Det är nåt som slår under bilen så fort man bromsar och svänger och gissar att det är krängningshämmaren som gått sönder IGEN!!. Vi ska snart fara och hämta en exakt likadan bil som vi har och kommer att ha som resevdelsbil så då kommer vi att kunna fixa upp den vi har. Det är inte det lättaste att få tag på reservdelar till amerikanska bilar har vi upptäckt.

Nu blir det att börja packa lite inför helgen. Gissar att det är jag som åker att packa till fem personen medans andra kommer undan med att enbart packa till sig själv. Det är dom som har det bra.

Inga kommentarer: