05 mars 2011

Ishotellet i Jukkasjärvi

Jag och Veronica har varit och tittat på ishotellet i Jukkasjärvi. Väldigt fint är det där och man blir mäkta imponerad på allt dom gjort. Vilket jobb att bygga upp detta varje år. Jag skulle själv aldrig vilja övernatta där. Lite väl kallt i min smak. Ska jag bo på hotell så ska det vara varmt och mysigt.
Entrén till Hotellet
I detta rum var det ingenting som var rakt. Blev väldigt snurrit när jag var där.

Vet inte om man skulle sova så gott med en isbjörn ovanför huvudet

Detta rum var ju som gjort för bilfantaster

Ett fönster i ett av rummen.

En björn som ligger i sitt ide

Tror ju inte att denna braskamin vämer så bra eller??

Neonrumet. Säkert jättemysigt när det är mörkt och bara dom blå slingorna lyser

Kyrkan. Detta är ju inget ställe för en frusen brud att gifta sig. Och jästerna måste ju nästan få sitta i skoteroverall.

Isbaren där allt severas i isglas. Behövs inga isbitar i drinkarna.

Inga kommentarer: