31 mars 2011

Det är inte min dag idag

Fick äntligen min nya telefon idag. Supersnygg är den och lätt att hantera men då till problemet :( Ljudet i telefonen är katastrofal. Gissar att jag fått ett måndagsexemplar. När jag pratar med någon i telefonen så låter den personen jättkonstig. Nästan som om dom sitter i en trumma. Matilda har också en experia x10 fast hon har mini och hon har klockrent ljud så nu är telefonen tyvärr nedpackad idagn och ska skickas tillbaka. Får se vad som händer sen. Om man får en ny. Ska dom börja att laga den så vägrar jag det då retunerar jag telefonen och köper en annan istället. Skolan har däremot gått bra för mig idag. Har 4 uppgifter färdiga av 6 möjliga. Har tre veckor på mig att göra dom två jag har kvar och det kan ju låta länge men det lär nog behövas för jag fattar ingenting när jag läser uppgifterna. Men det brukar ju lösa sig i slutändan ändå. Nu ska jag gå och packa lite inför morgondagen. Vill inte spara allt till imorgon. Ha det bra.

Inga kommentarer: