28 mars 2011

Nu börjar nedräkningen

På fredag åker vi iväg till Umeå och får oss en välbehövlig vila från vardagen. Ska bli skönt att få äta gott och bara mysa några dagar. Några innebandymatcher ska vi också hinna med. Förhoppningsvis massa vinster. Matilda, Felicia och Marcus ska vara hos Mormor och Morfar och mysa med dom. Imorgon ska jag sitta på min röv hela dagen tror jag. Försöka plugga allt jag hinner och samtidigt vila min fot lite. Måste iväg och köpa mig bättre skor. Har insett att foppaskor inte är det bästa skorna att jobba i. Det gör inte ont medans jag är uppe och springer mycket men sitter jag stilla en stund så gör det så jäkla ont i hålfoten när jag ska igång igen. Så bra skor ska jag helt klart unna mig. Snart blir det sängen och försöka få mig en god natts sömn.

Inga kommentarer: