06 mars 2011

sugen på uppgradering

Är grymt sugen på att uppgradera mig när det gäller både kamera och mobiltelefon. Älskar att ta kort och har länge varit sugen på en systemkamera. Nu i helgen insåg jag hur kass kamera jag har när jag jämför mina bilder med syrrans. Hon har en systemkamera hon. Blir nog att investera i en sådan nu verkar ju som om man får jobba lite extra varje månad så då kan jag ta från dom pengarna.

Vet inte vilke sorts kamera eller märke jag vill ha än men nog hittar jag alltid något. Och allt måste ju vara bättre än det jag har idag.
Min mobil åker nog snart också. Vill ju också ha en pekmobil som alla andra har. Urs nu börjar jag låta som barnen. Jaja det hjälps inte. Denna är jag mest sugen på just nu i alla fall fast dom har inte släppt den på marknaden än. Hinner säkert ändra min många gånger innan det blir att fixa ny mobil.

Inga kommentarer: