13 december 2010

Julen närmar sig med stormsteg

11 dagar kvar till jul och börjar känna lite panik. Fråga mig inte varför jag gör det för jag har allt under kontroll. Alla julklappar är köpta. Det som behövs göras är att julstäda lite och koka knäck sen är jag jag redo för årets julfirande.

I skolan flyter allt på bra. Har idag jag lämnat in den sista uppgiften för denna kurs och får jag den bara godkänd så kan jag lämna denna kurs bakom mig och gå vidare till nästa som är psykologi.

Nu ska jag bara njuta av en lugn och skön kväll. Är ju inte så många av den sorten i detta hus. Alltid någon som ska ha skjuts någonstans. I helgen hade jag hjul under mig hela tiden. På lördagen så var jag med Matilda i Boden på handbollscup och när jag kom hem därifrån så bar det nästan direkt iväg och köra mor och far in till stan. Hann sen hem en sväng och titta lite på tv och bara vara innan dom ville hem igen. På söndag så var det sebban som skulle iväg. Dom hade Luciacupen i Luleå. När vi kom hem därifrån så var det dax för Matilda att fara iväg på träning men då strejkade jag så Magnus fick lov att fara iväg med henne. Ganska så skönt att få vara hemma en söndag kväll. Vet inte sist jag var det.

Ha en underbar kväll allihopa i decemberkylan

Inga kommentarer: