24 december 2010

Jag har tydligen varit en snäll flicka

Fick mig lite julklappar jag också. Har tydligen varit nog snäll. Matilda har sytt ett jättefint förkläde som hon gav mig så nu slipper jag grisa ner kläderna när jag bakar och lagar mat. Fick även pengar av mor och far.

Av min älskling fick jag ett Thomas Sabo armband som jag länge velat ha och nu har jag ett :o)

Till Magnus hade jag köpt en rakapparat. Han har länge velat ha en men jag har tyckt att det är gubbvarning på sådana. Men nu bestämde jag att han skulle få en. Köpte en lite häftigare modell så det inte skulle kännas så gubbigt och supernöjd blev han.

Kändes lite trist att inte fira jul med Sebastian och Matilda men jag har haft telefonkontakt med dom idag så jag vet vad dom fått och att dom är nöjda över dagen. Dom övriga två är också jättenöjda. Dom har lite svårt att somna nu ikväll och är fortfarande vaken trots att klockan är över 23.00 Felicia är förvisso jättetrött men har vräkt i sig för mycket godis och mår illa. Marcus däremot mår prima och kan inte sluta leka med sina leksaker. Tur det blir en innedag imorgon så dom hinner gå igenom vad dom har fått få leka lite med sakerna.

Hoppas alla har haft en lika underbar julafton som vi har haft

Inga kommentarer: