23 december 2010

Dopp i gryta

Nu är det dagen före dopparedagen. Sebastian och Matilda fick jullov redan igår och håller just nu på att packa för att kunna fara till Älvsbyn ikväll. Felicia och Marcus är på fritte och dagis idag och jag sitter och sliter av mig mitt hår. Blir galen på denna kurs. Ska sitta en liten stund till men sen tar jag också jullov, då ska jag ha 3 dagar som är helt pluggfria. Bara njuta av julen.

Ikväll bär det iväg upp till alter en sväng för lite dop i gryta. Kan vara skönt för barnen att komma sig hemifrån ett tag. Tiden står stilla för dom här hemma. Dom vill ju helst att det ska vara julafton NU. Man har ju själv varit liten så man vet ju precis vad dom går igenom. Kvällen och natten innan julafton var den värsta och längsta natt man kunde vara med om. Får försöka hitta på not kul med dom imorgon under dagen så dom har nåt annat att tänka på men det blir nog inte så lätt.



God Jul på er allihopa

Inga kommentarer: