21 augusti 2010

Vilken fotbollsdag

Matilda och Felicia har spelat fotboll idag och vi har bara fått titta på segrar. Vilka tjejer. Felicias lag har spelet 6 matcher i piteligan och det slutade ju som sagt var med 6 segrar. Och dom flesta väldigt stora. Superduktiga är dom allihopa. Matilda har också spelat en match idag på fotbollens dag i öjebyn. Regnet öste ner hela matchen men vad gör väl det när dom gick och vann. Grymt duktiga. Dom har spelat 8 seriematcher och bara förlorat 1.
Är gode så frusen ikväll så än en gång inser jag att sommaren är förbi. Poolen har vi haft på tömning snart två dagar och än är den inte tom. Tog längre tid än jag trott. Men imorgon kommer den att vara helt tom och det går att börja montera ner den. Kommer att bli väldigt tomt på våran "lilla" altan . Barnen får var där och leka och jag kanske anordnar en dans där *ler*

Nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis så får man lite värme av gubben för det kan jag behöva just nu.


Inga kommentarer: