12 maj 2010

Lite om mig själv

Hittade denna lista på Helenas blogg så här får ni lite smått och gott om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 38 borde jag vara

2. Vem var den senaste du träffade? Förutom familjen så var det Maria T
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du såg? Wallander

5. Vem ringde senast? Pappa

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Du får åka ensam till sopis” till magnus
7. Vad är dagens planer? Fotboll vad annars

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? I lördags

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? Strax före sju, hade gärna sovit lite längre

13. Har du någon gång hittat en katt? Det har jag säkert
14. Vilken är din favoritplats? Hemmet.

15. Vilken plats föredrar du minst? Elektriska stolen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Piteå hoppas jag
17. Vad skrämde dig som barn? Blev jag säkert men inget jag minns

18. Vem fick dig att skratta senast? Barnen

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja något sådan har jag aldrig ägt

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Näck

22. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 3
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Många gånger är jag rädd

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Absolut inte barfota
25. Är du social? Hyfsat social är jag väl
26. Vilken är din favoritglass? Nogger och Magnum mandel

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett större hus så barnen får större rum

28. Tycker du om kinamat? Älskar kinamat

29. Tycker du om kaffe? Nej absolut inte
30. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost tyvärr.

31. Sover du på någon särskild sida? Vänster
32. Kan du spela poker? Nja inte så bra

33. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det

34. Är du en beroendemänniska? Lite kanske
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag
36. Vill du ha barn? Fyra barn räcker alldeles utmärkt för mig

37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

39. Föredrar du havet eller en pool? Pool
40. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen

41. Äger du dyra smycken? Ja!! flera. och dyrt för mig är smycken över 1000:-

42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ananaspaj

43. Vem är den roligaste människan du känner: Mina barn

44. Välj ett ärr på din kropp? Har inga ärr. skulle vara nåt efter jag låg i vattkoppor
45. Vad har du för ringsignal? Babyfreestyle
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det finns kvar

47. Flirtar du mycket? Nej

48. Vart togs din profilbild för din blogg? Vårat bröllop

49. Kan du byta olja på bilen? Har gjort det en gång faktist
50. Har du fått fortkörningsböter? Har haft tur och klarat mig än så länge

51. Vilken var den senaste bok du läste? Diagnos gisslan med Peter Gissy
52. Läser du dagstidningen? Japp PT
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej det är bara för gamla tanter
54. Dansar du i bilen? Nog för att vi har stor bil men det går inte att dansa i den.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM såklart

56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Närvaron på sebbans match igår
57. När var du i kyrkan senast? Examen ifjol tror jag nog att det var. Ska dit snart igen



Inga kommentarer: