18 juli 2009

Loppis och solsting

05.30 imorse bar det iväg in till piteå för loppis. Man måste vara där tidigt för att få sig en bra plats plus att vi behövde ganska så stor plats eftersom vi skulle stå fyra bredvid varandra. Vädret idag kunde väl inte vara så mycket bättre. Solen har kommit och gått under dagen och några regndroppar har det kommit men inte så man blev blöt. Försäljningen ska man väl inte klaga på har sålt lite saker. Hade ju helst sluppit dra hem på nåt men sådan tur har nog ingen. Blir att lägga ut lite av sakerna på tradera tex några sänghimmlar som jag har resten åker nog på soptippen skulle jag tro har lovat mig själv nu att inte spara saker som inte använts.

Tror nästan att jag har åkt på solsting idag. Har bränt mig i ansiktet och har varit allmänt risig sen jag kom hem. Nu är jag trött så det blir nog att träffa johon blund tidigt ikväll. Imorgon ska jag ta och baka nåt gott och städa lite för finfrämmandet som kommer på måndag.

Inga kommentarer: