22 juli 2009

Jääääääsp!!!!

Idag är jag inte kaxig. Nattsömnen har varit allt annat än god. Svårt att hitta en ställning som är skön när jag har ont i nacken plus att Marcus inte har haft en av sina bättre nätter. Vet inte om han har haft ont någonstans eller men han har legat och gnytt och grinat i sömnen. Det blev lite bättre när han fick en alvedon så säkert hade han lite ont i småbenen som aldrig får vila under dygnets vakna timmar han går an hela tiden. Halv sju bestämde sig marcus för att natten var över och då ville han kliva upp, kan ju inte påstå att jag var överlycklig just då för mina ögon gick i kors. Men ska nog överleva denna dag också på något sätt. Hade ju tänkt mig en sväng till stan och det ska bli jäkligt skönt att bara få strosa omkring där i lugn och ro. Blir nog inte att handla nåt blir nog med utgifter denna månad med både Piteå Dansar Och Ler, plus att jag ska på Nolia i umeå blir säkert att handla lite där.

Inga kommentarer: