17 juli 2009

Beslutsångest

Har lite beslutsångest på hur jag vill att min blogg ska se ut så den kan komma att byta utseende lite fram och tillbaka den närmaste tiden eller så kanske jag har den så här får se.

Idag har jag fortsatt att rensa lite måste ju passa på att göra det nu när jag ska iväg på loppis. Det är ju inte så ofta jag gör det eftersom jag inte tycker att det är så himla kul. Fast nu är vi fyra stycken som ska stå bredvid varandra så då blir det ju roligare, aldrig fara dit och stå själv har gjort det en gång och aldrig mer. Vill ju ha någon att surra med mellan försäljningarna om det nu blir några sådana. Fast det verkar ju som om jag redan sålt lite saker innan jag ens kommer mig dit det är ju inte helt fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bloggsida.Ja,gud vad vi ska surra och ha roligt imorgon!Ta inte med reflections-jag ska köpa den!Syns på morgonen!//Helena

Anonym sa...

Hmm..vill du ha besök-så lämna den hemma.
Vill du inte..så ta med den!
Bara skojar!Gör som du vill..jag ska ha den hur som helst!Syns om 7 timmar...jäsp../Helena