13 juli 2009

Hämsk natt och solig dag

Detta är nog den värsta natten jag varit med om på länge. Har inte sovit många minuter. Fick svärföräldrarna på besök igår och snäll som man är så lämnar man sängen till gästerna och lägger sig själv någon annan stans. Jag trodde jag valt en bra sängplats lungt och skönt men icke det. Jo nog var det lungt alltid men skönt nja. Blåste upp våran luftmadrass och la den i tvättstugan tänkte ju att där får jag ligga och sova hela natten men det ville inte madrassen att jag skulle göra. utan den läkte ju så klart. fem gånger var jag tvungen upp och fylla på luft. Det är ju tur att den fyller sig själv med bara ett knapptryck men ändå väldigt besväligt när man vill sova. Till slut gav jag upp och hamnade på golvet. Fick gräva lite i bastun och där hittade jag en tunn skumgummi madrass som jag låg på sista timmarna och det var som att ligga på golvet jag lovar. Så inatt ska det bli skönt att få sova i sin egen säng igen. Hålet är hittat på luftmadrassen så nu måste det fixas innan någon ska sova på den igen.

Dagen blev ju desto bättre än natten. Solen har ju lyst nästan hela dagen så när Matilda var på kalas och Sebastian hos en kompis på passade Felicia och Marcus på att bada lite i poolen.

Inga kommentarer: