26 juli 2009

Bakardag

Vädret har väl inte varit det bästa idag så då passade jag på att baka lite till sebasians kalas som vi hade tänkt ha på tisdag. Har gjort Sommarkaka, Negerbollar, Cornflakeskakor och en kladdkaka. Får se om det blir nå mer tror att det räcker så. Tjuvade lite bullar av mamma idag när vi var förbi där så då slipper jag baka det. Finns nog inget tråkigare att baka tror jag.

Imorgon bär det lite oväntat iväg på IKEA. Fick förfrågan att följa dit och det kan man väl aldrig tacka nej till. Behöver ju lite saker därifrån. Bland annat ett rumsbord, lite glas och annat smått och gott.
Så nu blir det att gå och sova så jag orkar med morgondagen natti natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan ! Jag vill gärna ha en ikea rapport. Jag träffade Linda igår, vi bestämde en kusinträff i september. Hon hör av sig när det närmar sig.
Kramar från Åsa

Anonym sa...

Uppdatera tack!!!Jag vill ochså ha en ikearapport!Hörde att mycket var slut på ikea nu,stämmer det?//Helena