23 april 2009

Tillbaka på dagis

Då var det dax för Marcus att få vara på dagis igen. Han har varit hemma nu två veckor så han längtade faktist dit. Han brydde sig inte om mig när jag lämnade honom utan han började leka på en gång. Och det är ju bra tycker jag. Trodde det skulle bli smärtsamma lämningar nu i början men det slapp vi.

Idag skulle jag verkligen behöva börja putsa lite fönster men jag tror faktist att det får vänta några dagar till. Vänter på lite nya tyger till gardiner, får putsa i samma veva som jag hänger upp dom. Ska bli kul att kunna titta ut genom fönstren igen för nu är dom så fulla med fingeravtryck att man knappt ser ut. Det trista är ju att fastän jag putsar dom så är fingeravtrycken lika fort tillbaka. Men det är väl tjusningen med att ha små barn.

Nu ska jag faktist börja med att sätta mig i solen en stund innan jag tar tag i allt som ska göras.

Inga kommentarer: