28 april 2009

Ensamstående mamma

Då har snart ännu en dag som ensamstående passerat. Magnus har flyttat till jobbet. Marcus, Felicia och Matilda hinner inte ens träffa honom idag. Dom sov när han for och som kommer att sova när han kommer hem. Inte så kul men så är det när dom har inventering. Dom har ju en hel del saker att räkna.

Har haft sebban hemma hela dagen han är dunderförkyld. Lär ha honom hemma hela veckan. Bara hoppas att han blir så pass pigg att han kan följa på majbrasan på torsdag.

Har mitt i allt hunnit göra en smörgåstårta idag också. Min far beställde en som han skulle bjuda på så visst ställer man ju upp och gör en då. Nu är då allt klart och jag ska lägga mig på soffan och bara softa resten av kvällen det känner jag att jag har gjort mig förtjänt av.

Kanske inte den snyggaste tårtan jag gjort men den är säkert supergod

Inga kommentarer: