07 april 2009

Kontorsnisse

Idag hade jag bestämt mig för att få mycket gjort när det gäller cv, ansökningar mm. Blev att fara upp till alter och sitta i pappas kontor. Blir lite mer effektiv när jag sitter där. Här hemma hinner man göra allt annan mellan varven men där gör jag bara det jag ska. Så nu är mitt cv utskrivet och klart. Känns skönt.

Idag har jag även hunnit börja packa lite tills vi ska iväg under påsk. Blir ju en hel del saker som måste med när man far iväg. Vi fyller hela bilen plus takboxen. Skulle nog kunna fylla två bilar utan problem. Men nu har vi bara en att fylla så det blir att pussla så allt kommer med. Vi har fixat det förr så vi ska nog fixa det nu me.

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen en stund innan jag lägger mig. Har lite kläder som gått sönder som måste fixas.

natti natt

Inga kommentarer: