18 april 2009

Lugn och skön lördag

Idag har inte hänt så mycket. Har mest tagit det lungt. Var iväg en sväng på stan och kollade på lite tyger till ett draperi som jag ska sätta upp. Hittade ett tyg men det var lite väl dyrt tycker jag. Behöver ju 10 meter så det drar iväg fort i pris. Får leta vidare och se om jag hittar nåt annat istället.
Har varit ut på en promenad i blåsten. Vädret såg ju ut att vara hur bra som helst men när vi kommer ut så håller vi ju på att blåsa bort.
Ska göra en tidig kväll ikväll tror jag för jag ska upp med Marcus imorgon. Imorse vaknade han 04.00 han brukar aldrig vara upp så tidigt men fick för sig att göra det idag. Det som var bra är att det var magnus som skulle kliva upp. Men som sagt om han får för sig att kliva upp så tidigt imorgon så är det bästa att vara lite utvilad i alla fall. Så godnatt på er allihopa.

Inga kommentarer: