08 april 2009

Jenny på systembolaget


De ni det är inte varje dag man kan få se mig där. Bara att passa på när det händer. Har faktist tänkt ta mig nån cider i helgen. Har lovat min lillasyster att inte dricka så ofta som jag gör det är ju bara 9 månader sen sist och känner att det är lite tätt mellan gångerna ska försöka se över mina osunda alkoholvanor och bättra mig jag lovar. Nästa gång blir väl på min 40-årsdag det är lagomt länge kvar dit.


Dagen i övrigt har väl inte varit så intresann. Har varit till luleå på KFG. Var en sväng på stan också och fixade galonbyxor till Flisan och ett par stövlar till Marcus så nu ska dom förhoppningsvis slippa bli blöta under påsk.


Nu ska jag gå i tvättstugan och vika undan lite så det inte blir nån hög som jag lovat mig själv än en gång att det inte ska bli.

Inga kommentarer: