03 april 2009

Nu har jag gjort det igen

Nu har jag låtit klädhögen växa sig alldeles för stor igen. Fattar inte varför det ska vara så svårt att vika undan den rena tvätten när den torkat. Kanske är det minnet som sviker som vanligt. Har ju tvättstugan en bit bort och då ser man inte högarna och det man inte ser finns inte brukar man ju säga. Nu är då allt borta igen får se hur många dagar det tar tills det är fulla tvättstugan igen. Säger som alla andra gånger att denna gång ska jag verkligen hålla efter, hehehe kan ju alltid försöka lura mig själv att jag ska klara av det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte ha skrivit bättre själv...hm...liknar min tvätthög,tror jag!Trevlig helg!/Helena A

Anonym sa...

Jag tänkte skriva och säga att det nog är ett släktdrag det där med tvätten men tydligen är det nog smittsamt då även Helena har problemet. Kramar från en klädtvättande kusin Åsa