29 april 2009

Bosatt i bilen

Idag har jag spenderat halva dagen i bilen känns det som. For till luleå imorse på kfg. Där blev jag inte så länge efter 45 minuter så satte jag mig i bilen igen och körde till piteå. Där jag lämnade in en intresseanmälan på ett jobb. Efter det hann jag hem en sväng och känna lugnet innan det bar iväg till Luleå igen. Körde min mor och far och fyra personer till dit och strax är det dax att fara och hämta dom igen. Det har blivit några mil i bilen.

Magnus är då färdig med inventeringen änligen och han är ledig imorgon. Bara Matilda som ska iväg på skolan vi övriga blir kvar hemma. Kanske blir det att fara en sväng till stan. Behöver tyg till mitt draperi som jag ska göra. Har inte hittat nåt än som jag fastnat för.
Sen på kvällen så blir det att fara en sväng på majbrasan på ottergården.

Nu ska jag fara och tanka bilen och bege mig till luleå än en gång.

Inga kommentarer: