04 november 2010

Känner jag mig lite yngre igen

Igår så tog jag och färgade håret för att få bort alla mina gråa hårstrån. 34 år och redan massa gråa hår. Hur ska man då inte se ut när man är 50. Det är ju tur att det går att färga. Har velat fram och tillbaka om vilken färg jag skulle göra men till slut bestämde jag mig för att bli rödhårig. Har ju haft det ganska många gånger förr. Så nu ser man förhoppningsvis några år yngre ut.

Idag jobbar jag sista dagen för denna vecka. Blev en ganska så kort vecka. Lite trist eftersom jag trivs så bra där. Känns skönt att få komma sig ut och få ett socialt liv. Det kan man ju inte påstå att man får när man sitter ensam halva dagarna här hemma.

Nu ska jag gå och läsa lite innan jag drar iväg och jobbar kl 12 ha en underbar dag allihopa.


Inga kommentarer: