15 november 2010

Fullmatad vecka

Idag börjar det en mycket hektisk vecka. Denna dag ska jag försöka både plugga och hinna in till stan och införskaffa lite städ saker till onsdagens och torsdagens byggstäd.
Imorgon blir det hyfsat lugnt. Skulle behöva både plugga och städa men jag får ju då vara hemma i alla fall och det är ju skönt för resten av veckan kommer jag inte tillbringa många minuter här hemma.
På onsdag ska jag hinna både göra två smörgåstårtor och byggstäda ett dagis plus att jag måste klämma in lite pluggartid.
Torsdag har jag föreläsning på förmiddagen och direkt efter den blir det att fara med smörgåstårtorna till morfar som fyller 90år. På kvällen är det mer byggstäd som gäller tror jag skippar pluggningen den dagen för att hinna andas lite. Sedan på fredag så är det en till föreläsning på förmiddagen sedan ska vi upp till alter och uppvakta mamma som fyller 61år. Sen på lördagen så ska jag med Matilda till boden på sammandrag. På kvällen blir det kusinmiddag hos Mariana. Ska bli kul vi träffas ju inte så ofta eftersom vi har Veronica uppe i Kiruna. Men hon kommer ner på onsdag så då passar vi på.
Söndagen blir lite lugnare då är det bara barnens träningar som står på schemat.

Ha en bra dag allihopa


Inga kommentarer: