12 november 2010

Då var det tyvärr över

Idag hade jag sista praktikdagen på Norrgården. Känns mycket trist. Dom här fyra veckorna har vara rusat fram känner inte alls för att sätta mig och plugga igen vill ju jobba. Man får ju ett mera socialt liv genom att jobba.
Här hemma är det bara jag och böckerna på dagarna och dom är inte lätta att sitta och resonera med. Och ingen humor har dom heller :p

Eftersom det var sista dagen så tog jag och bjöd på smörgåstårta idag. Som tack för att jag fått vara där och lära mig mycket nya saker.

Gott var det med smörgåstårta och det tror jag dom andra tyckte också för den är nog slut nu gissar jag.

Ikväll har jag nog haft världens lyckligaste lilla kille. Han har fått sitt allra första inbjudningskort till ett kalas. Han har inte släppt kortet en sekund sen han fick det. Gissar att han längtar.


Inga kommentarer: