22 november 2010

En lugnare vecka

Nu äntligen är den hektiska veckan över. Den slutade ju på ett väldigt lugnt sätt. Jag var aldrig utanför dörren igår och det har inte hänt på hur länge som helst. Ganska så skönt var det. Idag har jag en sjuk son hemma. Eller sjuk och sjuk. Det är full rulle på honom men han har lite ont och är lös i magen. Samma som Matilda hade förra veckan. För henne gick det över på några timmar. Hoppas att det går lika fort för Marcus. Själv känner jag mig som en urvriden skurtrasa. Har hosta och en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Den bara ligger och irriterar och gör att jag knappt kan sova på nätterna. Tur att jag har en lugn vecka framför mig. Idag blir det att plugga lite sedan städa lite så att jag kan ta fram advent någon dag i veckan. Är ju så kul att man äntligen får börja plocka fram det. Blir ju så varmt och ombonat här hemma då.


Inga kommentarer: