04 oktober 2009

Vissa dagar har för lite timmar

Nu är alla friska igen. Marcus är nog den som varit sjuk längst. Han kräktes bara natten till onsdag men sen har det varit en väldigt olyklig liten kille. Ingenting har gått hans väg allt och alla har varit emot honom kan man tro. Nu är det då mycket bättre och det är dax för dagis imorgon.
Söndagen blir en häktiskt dag för min del. Först måste jag iväg och handla ingredienser till fyra smörgåstårtor. Sen så ska jag på ett möte i öjebyn och det ska bli väldigt itressant för det är en spansk föreläsare, jag hoppas ju att han kommer att prata engelska så man fattar nåt av vad han säger.
Sen när jag kommer hem därifrån så måste jag förbereda tårtorna så jag bara behöver dekorera dom imorgon. Och då ska dom ätas upp på pappas 60-årsdag.

Inga kommentarer: