16 oktober 2009

Nöff Nöff

Ja då var det konstaterat att det är svininfluensa som härgar i våran familj. Magnus har idag fått svar på proverna han tagis som visar detta. Så då är det det som marcus också drabbats av. Felicia vet vi inte riktigt än om det är en förkylning eller influensa. Får vara vad det vill bara hon blir frisk snart. Matilda är snorig men än så länge klarar hon sig ganska bra bara hoppas att det stannar där.

Magnus blir kvar på sjukhuset åtminstone tills imorgon så då får vi se vad proverna visar då.

Ja vad ska man säga om marcus, han har precis samma symtom som magnus. Han följde ju som tur var med till vårdcetralen idag när jag var där med felicia och det slutade med att det var marcus som fick pencelin för att han börjat utveckla lunginflammation. Precis som sin far. Han är så ynklig bara ligger och sover. Önskar att det skulle varit jag istället men samtidigt så måste ju någon ta hand om barnen så det är väl därför man har klara sig så här länge. Man åker väl dit när alla andra har blivit friska.

Jag hoppas att detta går över snart så jag har nåt roligare att skriva om här på bloggen än om massa sjuklingar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Såå länge sen jag läste din blogg...men rycket har ändå gått att ni är sjuka.Krya på er! Och en liten extra kram till dig som orkar sköta om alla!Trevlig helg!/Helena