16 oktober 2009

Lider av sömnbrist

Natten har varit lång. Mycket lång. Har alltid haft någon vaken som har hostat eller gråtit och som vill ha nåt att dricka eller bara mitt sällskap. Kan lova er att när allt detta är över så ska jag lägga mig i ide minst 24 timmar. om jag nu inte själv lägger mig i influensan.

Vi har sedan ev vecka tillbaka haft daglig kontakt med akut och vårdcentral och varför ska denna dag bli annurlunda. Ringde och hörde vad jag skulle göra med felicias hemska hosta som kommit och gått nu i två veckor. Hade ju bara tänkt få några goda råd men det blev att vi måste fara dit kl tre idag. Hon har haft hostan för länge tycker dom. Är ju lika bra att kolla så det inte blir någon lunginflammation av det hela.

Marcus upplever jag har blivit lite bättre fast han fortfarande har feber och hostar och snorar massor men det känns ändå som att det är mildare än tidigare

Matilda har hostat väldigt mycket inatt men nästan inget nu på förmiddagen. Får hoppas att det inte blir nåt mer.

Jag och Sebban har klarat oss än så länge men jag vågar inte hoppas än att vi ska få slippa detta.

Hoppas alla andra har det bra där ute i vida världen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är det med Magnus ? Krya på er alla. Hälsningar från Åsa