10 december 2008

Städar

STÄDA hur kul är de. hmm låt se det är supertråkigt men tyvärr ett ont måste. Eftersom jag låg nerbäddad större delen av dagen igår så har jag en hel del att göra idag. Känner mig inte riktigt kry men måste göra nåt här hemma innan huset helt och hållet gror igen. Det skulle ju inte vara så kul. Har kommit mig igenom köket idag i alla fall. Har torkat alla skåpluckor och det kan jag lova att det behövdes. Mycket fingeravtryck och annat smuts. Men nu är det då gjort för denna gång, gissar att dom är skitiga igen innan denna dagen är slut. Det är väl det som är tjusningen med att ha småbarn.

Denna ursöta ljusstake har Marcus gjort på dagis. Det är ju nästan så att man skulle kunna äta upp den ser ju riktigt god ut.

Nedräkningen fortsätter. Ljuset försvinner sakta men säkert. Felicia står varje dag och tittar på ljuset medans det brinner och önskar att hela skulle försvinna i ett nafs så det blir julafton fort.

Inga kommentarer: