08 december 2008

Försenad 2:a advent

Vi blev lite försenade med andra advent. Idag tände vi det andra ljuset. Behövs lite ljus och värme i dessa kalla tider. Man har inte riktigt vant sig vid kylan än. Men det gör man nog snart, sen tycker man det är skönt när det är 10 minus och nu håller man på att frysa ihäl när det är så kallt.

Har inte hänt så mycket annat här hemma idag. Har kännt mig lite krasslig. Har ont i halsen och är lite snuvit. Så nu är det väl min tur att åka dit är jag rädd. Sitter här och vräker i mig glass så det ska kännas lite bättre i min onda hals.
Imorgon är alla barnen på skola och dagis så då ska jag ta mig en lång härlig ducsh och sen ska jag bädda ner mig i sängen och läsa ut min bok. Med den kureringen så bryter förhoppningsvis inte min förkylning ut.

Inga kommentarer: