26 januari 2011

Liten weekend bokad

Har precis bokat två hotellnätter i Umeå den 1-3 april. Förhoppningsvis ska vi komma oss iväg dit en sväng då Sebban ska vara med i Umeåcupen. Inte så ofta jag och gubben kommer oss iväg på tu man han. Eller nästan i alla fall. Sebban kommer ju att vara med men han ska ju bo i en skola så han kommer vi bara att se på matcherna.

Har Marcus hemma idag. Han är inte sjuk. Kanske lite hostig men bara på nätterna men håller honom hemma idag så att risken att han blir sjuk tills imorgon är mindre. Imorgon ska jag först iväg på en föreläsning om liv och död och efter det så ska jag på min morfars begravning. Kommer att bli en tung dag.

Idag kommer min morbror och hans familj upp från Småland. Ska bli roligt att träffa dom det var ett tag sedan sist. Anledningen till att dom är här är ju inte den trevligaste men ändå kul att få ses.

Ligger bra till i Etiken just nu men ska försöka få lite till gjort idag. Alltid bra att ligga lite före om man blir sjuk eller om man får hela barnaskaran hemma. Ett barn går bra att ha hemma och plugga samtidigt. Men blir det två eller fel så blir det för livat.

Inga kommentarer: