18 januari 2011

Byggarbetsplats

Nu har vårat hem varit en byggarbetsplats dom två senaste dagarna. Har försökt läsa lite etik så gott jag kunnat men det har levt om ganska så mycket. Och det har nog inte alltid gått som han har velat för många svordomar har det blivit. Men nu är det klart så nu återstår det att spackla, slipa, måla och tapetsera. Och sen städa så klart för det ser ut som värsta bombnedslaget här hemma. Vitt byggdamm överallt. Har skurat golvet snart 10 gånger och det är lika skitigt än. Men får nöta tills det är borta men det ids jag inte göra innan allt är slipat för det blir ju bara värre då. Ska bli så skönt när allt är klart och Sebastian får tillbaka sitt rum för just nu har vi honom sovandes i allrummet. Han roffar åt sig MIN soffa och MIN tv på kvällarna. Jag som är vad att få ha det helt för mig själv. Han brukar ju vara i sitt rum och se tv men det går ju inte just nu så det är bara att försöka dela på MIN. Ska nog överleva några dagar till hoppas jag sen vill jag ha den tillbaka.

Inga kommentarer: