21 september 2009

Ännu en fullmatad vecka

Denna vecka verkar bli som alla andra veckor är jag rädd. Helt fullproppad. Finns inte en kväll som är ledig. Både måndag och onsdag så är det föräldramöte, tisdag och torsdag så är det ju träning för sebban och matilda. Fredag är det väl inget riktigt planerat på kvällen man det blir en ikearesa under dagen så på kvällen blir det ju att fixa till sakerna som är köpta. Sen tror jag faktist att lördagen är fri vad jag vet nu. Ska inte börja hoppas än men kanske så har vi lite tur för sen på söndag så har sebban sin första cup för i år i innebandy. Ferruformcupen i luleå.

Så nu är det bäst att jag går och gör det som ska göras i veckan på sökajobbfronten. Känns som om det har börjat lossna lite jobb så kanske har jag tur och får mig nåt snart.

Inga kommentarer: