25 juni 2009

Nattvakt

Sitter just nu och är nattvakt på en skola i klubbgärdet. Skolan är full med barn och ungdomar som ska spela fotboll i helgen. Imorgon startar den 20 upplagan av summer games. Det ser ut att bli en varm helg som vanligt. Dom brukar ofta ha tur med värdret under turnerningen. Så det blir att sitta och lapa sol hela dagarna. Härligt.
Sebastians lag har väl fått det abolut tuffaste tänkbara motstånd bland annan fjolårets vinnare. Men det är bara kämpa och ha kul det är det som är det viktigaste under denna helg. Matildas motstånd vet jag inte så mycket om så det ska bli kul att se hur det går för dom i helgen. Ifjol gick det ju jättebra. Nu ska jag gå och läsa lite och förhoppninsvis får jag min några minuter sömn inatt också så jag orkar vara vaken lite imorgon. Ha en solig och skön helg allihopa.

Inga kommentarer: