25 januari 2012

Fan vad less jag blir

Jag håller på att bli tokig just nu och detsamma gäller min stackars dotter som fortfarande väntar på sin dator. Den 8 Januari beställde vi den och fortfarande har den inte kommit. Har ringt flera gånger och efterlyst den men dom vet inte vart den är eftersom dom inte skickat den från sitt eget lager. Men hur jävla dålig service är det inte då om dom inte ens ids ta reda på vart den är. Har sån jäkla lust att beställa från ett annat ställe och skita i denna. Det ska ju inte ta 18 dagar för ett paket att komma fram. Det är ju då en jävla tur att vi inte betalat den än och inte fasiken ska jag då betala fullt pris på den heller. Någon måtta får det ju vara. FAN!!!!!!!!

Kände bara att jag var tvungen att få ut lite ilska. Tycker ju så synd om Felicia som frågar efter den var enda dag hon kommer hem från skolan.

Inga kommentarer: