07 januari 2012

Tonåring nr:2

Igår så fick vi oss en tonåring till i huset. Tiden går så fort och ibland undrar man vart den tar vägen. Tänk att "lilla" Matilda nu vuxit upp och har blivit 13år. Jag känner då mig inte en dag äldre idag än vad jag gjorde när hon föddes hmmm eller gör jag. Nä inte i huvudet i alla fall. Det skulle vara kroppsligt i så fall. Vissa dagar känns det som om den vore minst 80 medans huvudet stannat på 20. Hon hade släkten på besök igår och fick sig massa pengar plus att hon fick ett årskort med mobilsurf så nu kan hon fortsätta surfa med sin nya telefon även detta år.

Fån det ena till det andra så ska jag tala om en sak som jag hoppas att jag inte ska behöva äta upp innan dagen är slut men idag är dagen som LULEÅ HOCKEY kommer att gå upp i ledning i elitserien

Ha den bra dag allihopa

Inga kommentarer: