23 april 2011

Fullspäckad dag med barnen

Idag for vi en sväng till Luleå på storheden. Vi började med att fara på Leos lekland där Felicia och Marcus fick leka av sig ordentligt. Dom var helt slut när vi for därifrån. Här kommer lite bilder från våran dag. Fick ju mitt första tillfälle att prova den nya kameran och måste nog sätta mig ner och läsa bruksanvisningen för det är många knappar som jag inte vet vad det år för några. Men jag kommer nog lära mig dig sinsom tid hoppas jag

Det första Felicia gjorde när vi kom till Leos var att hoppa i ett av bollhaven

Marcus fastnade för bilarna. Tyvärr var han lite för kort för att nå pedalerna

Här vinner marcus över pappa i airhockey

Bollkrig i bollhavet

Det är inte bara barnen som tycker det är roligt att åka rutchkanorna

Här går det undan. Tappade räkningen på hur många gånger marcus åkte denna. Han hann knappt komma ner så var han på väg upp igen

Det är jobbigt att leka och en drick och vilopaus är ett måste
Felicia höll nästan på att somna när hon la sig i soffa tror jag. Marcus däremot vågade inte slappna av.

Denna rutschkana är väldigt hög. Både Felicia och Marcus gick upp och skulle åka denna men det blev bara Felicia som åkte. Marcus tog sig samma väg ner som han tagit sig upp. Tyckte den var lite väl hög

När vi kom hem från Luleå så gjorde vi upp en eld och grillade lite korv och bananer och bara myste framför brasan

Efter att vi grillat klart tog vi oss en kubbmatch. Vi körde tjejerna mot killarna. Tyvärr fick jag och Felicia storstyk men vi väntar på revanch. Kanske vi tar det imorgon. Vinstchanserna är nog lite större än idag eftersom Magnus klantat sig och stukat lilltån och är nu lite hanikappad. Men så går det då man sparkar foten i ett bord. Man ska aldrig ge sig på döda ting.

Inga kommentarer: