08 april 2011

Oj så trött jag är idag

Kan ju inte påstå att det blev så mycket sömn inatt. Den var väl en bra bit efter ett innan jag somnade och 05.30 ringde väckarklockan och då var det bara att kliva upp vare sig jag ville eller inte.
Magnus ringde igår kring 24.00 och då låg han på intensiven för övervak. Det första EKG:t dom tog var inte helt ok men då jag pratade med honom så var det bra igen och han kände sig mycket bättre. Kring 10 idag hörde han också av sig och var fortfarande kvar på iva och då mådde han bra. Så vi får se vad som händer idag om jag får hem någon gubbe eller om han blir kvar en natt till. Om han blir kvar så måste vi nog upp en sväng så felicia får träffa honom. Hon har haft en mycket jobbig natt.

Nu ska jag ta och äta lite lunch och dra tillbaka till jobbet igen

Inga kommentarer: