07 april 2011

Ambulansfärd

Ikväll när jag och Matilda kom hem från havsbadet så blev det på en gång att ringa efter en ambulans för att Magnus hade sedan ca 19.00 känt ett tryck över bröstet som inte ville ge sig och klockan var nästan 21.00 när vi kom hem. Först skulle jag absolut inte få ringa utan jag skulle köra in honom men jag kunde ju inte lämna barnen ensam här hemma så efter lite övertalning så fick jag ringa 112 och dom skickade en ambulans på en gång. Han mår bättre nu men kommer att bli kvar där till imorgon minst. Ambulanssjukvårdarna misstänkte att han drabbats av kärlkramp. Får väl se vad dom kommer fram till imorgon.

Nu ska jag gå och försöka få en ledsen liten dam att sova. Hon tyckte det var obehagligt att pappa var tvungen att fara iväg med ambulansen och har nu svårt att sova. Pappas lilla flicka som hon är.

Ha det bra allihopa uppdaterar så fort jag vet nåt

Inga kommentarer: