02 maj 2011

Fullspäckade veckor

Har fullt upp nu för tiden. Antingen så jobbar jag eller så sitter man och pluggar. Nu har jag en vecka framför mig som ser ut att bara innehålla 4 timmars arbete så då ska jag försöka att få lite ordning på huset. Har inte blivit så mycket gjort här hemma på ett bra tag och det syns verkligen. Tvätt som måste vikas, golv som behöver skuras och en jäkla massa andra saker som bara väntar på att någon ska ta hand om det. Ska även plugga en hel del. Vi har fått en ny lärare igen och man är ju alltid osäker på hur dom tänker när dom rättar och jag har väntat med spänning på att få tillbaka några uppgifter för att få reda på om man tänker rätt. Idag fick jag tillbaka två och fick VG på båda så nu känns det lättare att göra dom anda färdiga när man vet att man är rätt ute.

På ondag blir det att laga någon go middag och bjuda lillasyster på och efter det så ska vi ha oss en tv:spels kväll. Ska bli skoj. Funderar på att göra en kycklingpaj. Har aldrig gjort den förr men har hört att den är jättegod så den får det nog bli.

Ska försöka gå och lägga mig nu så jag orkar jobba hela 4 timmar imorgon. Börjar inte förrän 9 så jag har även sovmorgon. Om nu inte Marcus vaknar jättetidigt vill säga. Imorse sov han till halv åtta och det var inte helt fel.

Natti natt

Inga kommentarer: