14 oktober 2010

Snön vräker ner

Nu är vintern verkligen här. Marken är alldeles vit och snön fortsätter att vräka ner. Och jag som inte har några vinterdäck än. Har velat om jag skulle fara in på föreläsning idag eller inte och nu har jag bestämt mig för att stanna hemma. Känns lite onödigt att fara iväg med sommarsulor på bilen.

I övrigt så är jag klar med den första kursen i utbildningen och börjar praktisera till veckan. Ska vara på Norrgården. Kul att få prova på detta arbete vet ju egentligen inte riktigt vad jag gett mig in på men det ska nog gå bra.

Ikväll är det en fullspäckad kväll. Felicia har träning mellan 17-18 i Norrfjärden. Matilda har träning mellan 18-19.30 i Öjebyn och Sebastian har träning mellan 19.30-21 i Hortlax. Plus att kl 18.00 ska sebban infinna sig på Piteå Tidningen för medverkan i Webb 8@n. Hans klass har lyckats ta sig till final och Sebban har blivit en av tre som ska representera klassen. Vinner dom så får klassen 5000:- kronor.

Ha en bra dag i snön allihopa


Inga kommentarer: