27 oktober 2008

Jobbintervju

Nu börjar det hända lite i mitt jobbsök. Inte så kul när man söker en massa jobb men aldrig får höra nåt varken bra eller dåligt dom kan väl i alla fall maila eller nåt sånt att tyvärr tjänsten gick till någon annan sökande.
Satt i slutet av förra veckan och sökte massa jobb och har nu fått vara på anställningsintervju på ett av dom. Och det gick väl sådär. Kännde väl varken bra eller dåliga vibbar men mina funderingar går ju som så att varför ska dom anställa mig som inte har någon erfarenhet alls inom detta område. Men samtidigt måste jag ju varit lite intressant eftersom jar är en av tio som fått komma på intervju och det hadde tydligen varit jättemycket folk som sökt. Så bara det är ju inte illa. Nu är det ju bara hoppas att man får jobbet för det skulle verkligen vara intessant. Det är ett fältsäljarjobb för digitala reklamplatser.
Fast får jag det inte så känner jag att detta har visat att det finns jobb där ute. Har väl näst intill däppat ihop när inget händer men nu händer det ju då nåt i alla fall. Man får lite extra krafter att köra vidare i jobbsöket.

Inga kommentarer: