23 oktober 2008

Full rulle här hemma igen

Då var ordningen återställd. Marcus har blivit betydligt bättre och nu drar han fram i samma takt som han brukar göra. Hinner inte plocka efter honom. Men hellre då det än att han ska ligga och sova hela dagarna för att han är sjuk.
Man är ju inte den enda som är sjuk i denna familj just nu. Har nu en gång för alla konstaterat att det är männen som är det svagaste könet. Magnus har förmodligen åkt på dubbelsidig lunginflammation. Han ska få svar på proverna idag.
Så idag har jag två sjuklingar att ta hand om så ingen rast och ingen ro för min del är jag rädd.
Får ta mig en stund för mig själv sen någon dag känner att jag behövder det för nästa vecka har jag hela barnaskaran hemma för dom har höstlov. Vet inte vad det blir att hitta på då, kanske fara och bada.
Nu ska jag gå och dammsuga ut braskaminen för sotaren kommer idag

Have a nice day

Inga kommentarer: