23 september 2008

Söndergrävd gård och slut energi

Nu är snart hela gården helt söndergrävd och det ser bedrövligt ut. Och inte ser det nå bättre ut inne. Det följer med en hel del sand och jord in i huset.

Lekstugan har fått flyttas lite nu medan vi håller på att gräva. Längtar så otroligt mycket tills allt är klart och värmen är igång. Så vi får lön för mödan vi lägger ner nu.

Allt gick väl inte riktigt som planerat idag. Grävmaskinen har här fått en ordenligt lutning och det var bara ogjort att den skulle tippa.

Jag läser varje dag mitt horoskop i PT-tidningen och aldrig förr har det väl stämt så bra på mig som idag.

Junfrun: Även enklare vardagssysslor kan nu kännas lite jobbiga, eftersom du dränerats på en hel del energi.

Detstämmer in klockrent på mig just nu. Känner mig så otroligt sliten måste sätta mig själv på laddning så jag återfår min energi igen.

Inga kommentarer: