05 september 2008

Aj,aj,aj

Har hittat några musker i min kropp som jag inte trodde att jag hadde överhuvudtaget.
Har varit och byggstädat på coop arena nu i två dagar och det känns.
Märks att man har varit hemma nu några år. Men det känns skönt att få komma sig hemmifrån ett tag har ju blivit att vara mycket hemma det senaste året.

Nu börjar denna vecka änterligen lida mot sitt slut. Imorgonkväll kommer gubben hem. Förmodligen utan älgkött. Det var väl i och för sig det jag hade räknat med från första början så vi ska nog överleva det. Tur att vi har lite griskött i frysen vi kan ta fram.

Nu ska jag gå och färga mitt hår så jag får bort lite gråa hårstrån som tyvärr vill titta fram lite i luggen min men nu ska dom bort för ett tag i alla fall.
När det är klart blir det soffan. orkar nog inte göra så mycket mer ikväll. Vi ska upp ganska så tidigt imorgon och fara på fotboll.

Inga kommentarer: