07 september 2008

Fullspäckad fotbollsdag

Idag var det matildas lag som arrangerade ett sammandrag och vi hade då riktigt tur med vädret. Solen sken från en klarblå himmel.
Dagen blev verkligen lyckad tjejerna har spelat superbra och försäljningen gick bättre än förväntat.
Det blev fyra matcher idag för dom och det slutatde i två vinster och två förluster.
Dom kämpade otroligt bra. Matilda lyckades göra fem mål och det är hon mycket stolt över. Hon har blivit värsta målspottaren iår.
Ifjol lyckades hon bara göra ett mål men iår kom hon upp i hela femton mål. Superbra tycker jag.

Marcus han är fortfarande krasslig så han kommer att fara och vara med min mor imorgon och förhoppningsvis kurera sig så han kan fara till dagis på tisdag.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp halv sex imorgonbitti. Man har inte riktigt lärt sig att stiga upp tidigt på morgonen än men det kommer väl det me.

Inga kommentarer: